Sekta na serwerze Aurora gry Lineage2

Zakazane Bractwo czyli Sekta na serwerze Aurora gry Lineage2


#1 2009-01-22 08:26:19

pajakus

Guru

Zarejestrowany: 2009-01-22
Posty: 35
Punktów :   

Regulamin Sekty

Sekta - organizacja stworzona przez człowieka po jednej ze swoich wizji... stało sie to pewnego krwawego wieczoru miał wizję śmierci... nadejścia nowej fali, przemian w świecie Aurury... lecz aby przetrwać musiałi zjednoczyć wiernych przeciwko innym klanom... wiedział, że nie mają szans w walce z większą liczba przeciwników... To był początek... lecz rekrutacja trwa do tej pory...
Wstępując do klanu wyrzekamy sie wcześniejszego życia i składamy przysięgę o tym ze nigdy nie będzie można zdradzić swoich braci... kto złamie owa przysięgę pozostaje tępiony przez byłych swoich braci gdziekolwiek się tylko zjawi.... więc dokładnie się zastanów czy chcesz dołączyć do nich.... Przysięga wiąże na wieki... lecz bracia nigdy sie od Ciebie nie odwrócą i zawsze możesz liczyć na ich pomoc...



Kodeks Sekty:

1. Pomagamy swoim barciom i siostrom zawsze i wszędzie...
2. Przedmioty potrzebne innym pomagamy zdobywać...
3. Klimat Sekty nie objawia sie w nadużywaniu archaizmów oraz "< .... > " na $ally lecz w wierności tradycji i założeniom. To nie miejsce gdzie należy trzymać klimat zawsze i wszędzie, aczkolwiek nie powinno sie mówić na nim o rzeczach nie związanych ze światem Lineage. Używanie zwrotów ze slangu jest tępione...
4. Nie uznajemy tchórzostwa....
5. Zdrada klanu będzie surowo karana....
6. Każde nowe członkostwo będzie rozpatrywane przez cały klan i zatwierdzane przez lidera...
7. Słowo Lidera jest ostateczne...
8. Zanim zdecydujecie sie przystąpić do naszego systemu ekonomii <ranking> należy upewnić sie czy klan wam odpowiada, raz włożone matsy czy sprzęt nie ulegają zwrotowi w momencie odejścia z sojuszu...
9. Sekta jest bractwem praworządnym. Jeżeli oczekujesz prywatnej zemsty, barbarzyńskiego zła, rzezi, chaosu i mordu nie masz czego szukać w naszych szeregach. Odbieranie innym życia powinno nie wywoływać żadnych emocji i takiej właśnie egzekucji ze strony dowództwa może się spodziewać każdy pieniacz i prowokator...
10. Absolutny ład oznacza ścisłe zhierarchizowany ustrój władzy. Za podejmowanie wojennej polityki są odpowiedzialne konkretne osoby. W wypadku nie stosowania sie do ich poleceń - patrz punkt 11...
11. Tak naprawdę istnieje jedno główne prawo - podążaj za rozkazami...





Regulamin Sekty

1. Jako klan tworzymy jeden wielki organizm, darzymy siebie i innych szacunkiem.
2. Trzymamy poziom, niech inni wiedza, że jesteśmy klanem elitarnym.
3. Nie przeklinamy, nie używamy emotek, zwrotów typu: ziomy, siema, joł itp. Jak chcesz coś napisać zrób to jak trzeba.
4. Nie wszczynamy awantur wewnątrz jak i na zewnątrz klanu.
5. Każdy członek klanu reprezentuje klan swoją osobą, powinien być zorientowany w realiach politycznych i nie narażać swojego klanu na nieprzewidziane konflikty. Innymi słowy zabrania się bez zezwolenia brania udziału w wojnach i ustawkach innych klanów/sojuszy i atakach/obronach zamku innego klanu/sojuszu.

6. W klanie o wszystkim decydują Guru oraz Rada Kapłanów
7. Członek Rady ma prawo wydawać polecenia członkom klanu.
8. Ostateczne zdanie należy do Guru i nie podlega ono dyskusji.
9. Za łamanie ustaleń Guru będą stosowane kary: od słownego pouczenie, odebranie praw do ClanHallu, degradację aż po wydalenie z klanu.
10. Jezeli masz watpliwosci odnośnie zachowania się na polu walki lub w jakiejś sytuacji wobec innych klanów/sojuszy, pytaj Guru, Radnych, Dowódców lub najstarszego rangą.

11. Zanim zapytasz się co klan może zrobić dla Ciebie zastanów się co zrobiłeś dla klanu.
12. Wszelkie znalezione surowce, recepty, książki, enchanty, przedmioty D-C-B-A-S oraz części kluczowe, obowiązkowo oddajemy.
14. Każdego obowiązywać będzie cotygodniowy trybut. Adenę oddajemy na ręce Radnych, którzy prowadzą rejestr. Wysokość składki jest w innym dziale.
15. Ekwipunek dla klanowiczów jest wyrabiany przez kowala lub kupowany z pieniędzy klanowych pochodzących ze sprzedaży niepotrzebnych przedmiotów, recept lub zdobywany drogą handlową. Swoje zamówienia odnośnie ekwipunku należy zgłaszać Radzie.

16. Obowiązkiem każdego klanowicza jest poznanie systemu Manor i efektywne z niego korzytanie od samego początku celem zdobycia materiałów dla klanu.

17. Zabrania się wstępowania kolejnymi Twoimi postaciami do innych klanów. Jeżeli robisz kolejną postać możesz ją pozostawić bez klanu lub przyłączyć do Sekty o ile będzie miejsce w klanie.
18. Odchodząc z klanu zostaniesz rozliczony - nie odejdziesz jednak z pustymi rękami.
19. Bezpodstawne odejścia z klanu nie będą tolerowane.

20. Dłuższe przerwy i brak aktywnego uczestnictwa w klanie powinien być zgłaszany.
21. Odwiedzaj codziennie nasze forum, aby być na bieżąco.


Prawo Wojny

1. Postępujemy honorowo.
2. Dlatego przyjmiemy każdą wypowiedzianą wojnę.
3. Na bitwie ZAWSZE słuchamy się dowodcy - Wodz, Radny, DoWódcy.
4. Nie dyskutujemy z przeciwnikiem.
5. Nie wyrażamy się negatywnie o przeciwiku.
6. Drop itemy zdobyte z PK przekazujesz liderowi Klanu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cs-gorlice.pun.pl www.java-jar.pun.pl www.brotherhoodofsteel.pun.pl www.zakkw.pun.pl www.fir2010.pun.pl